torsdag 10. mars 2016

Ny teststrikk

Jeg har prøvd meg på teststrikk igjen, denne gangen genser til Mr. Melkebart. @strikkemonster ville ha teststrikkere til sin Leostjernegenser, som etterhvert dukker opp på hennes Ravelry-side. 


En noe uvillig modell stiller opp, med litt for stor genser. Det var meningen altså siden jeg strikket den største størrelsen, 116/122 til fire-og-ethalvt-åringen som bruker størrelse 104/110 til vanlig. Da har han genser til neste år, og kanskje året etter også. 


Jeg har brukt Drops Nepal i fargene lysegrå og sjøblå. Tykt garn og tykke pinner, samt mønster som er lett å følge gir kjappstrikket genser! Følg gjerne @strikkemonster på Instagram, da får du vite når mønsteret publiseres! 

1 kommentar:

  1. Fin genser! Denne varer nok et par sesonger skulle jeg tro.

    God helg fra Ingunn

    SvarSlett