tirsdag 1. april 2014

Flystrikk

Sokker er fin flystrikk. Spesielt når man ikke trenger mønster, og bare kan strikke i vei. Den første sokken var nesten ferdig før jeg dro, jeg hadde bare tåfellingen igjen. På en ni timers flytur får man unna litt strikk, så da ble sokk nummer to nesten ferdig. 


Litt strikking i ferien, og så blir det bursdagsgave til ei god venninne som setter veldig stor pris på hjemmestrikka sokker. Ferien nærmer seg slutten, og jeg har vært på garnsafari. Mer om det en annen dag...

2 kommentarer:

  1. Kjekt å bruke tida på lange flyginger! Jeg har bestandig med meg strikking på reise. Her ble det et sokkepar i en fei og en presang i boks.
    Gleder meg til å se garnet ditt......

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Veldig enig! Perfekt for flystrikk!

    SvarSlett