søndag 19. januar 2014

Velbrukt!

I lengre tid nå har jeg gått rundt og sett på den løse tråden på det venstre ermet. Mariusgenseren min fra fire år tilbake begynner nemlig å bli litt slitt. Denne løse tråden har jeg sett på og flere ganger tenkt at nå, nå bør jeg finne frem det kvarte nøstet jeg har igjen av garnet og fikse den løse tråden. Men det har liksom aldri blitt.


Før i dag. For da var den løse tråden enda løsere, og i ferd med å dra med seg andre tråder ut på nye eventyr. Så nå er den fikset, med litt ekstra garn og ei stoppenål, så ble det nesten ikke synlig en gang. Fort gjort var det også, det tok ikke mer enn to minutter.


Og genseren lever forhåpentligvis en stund til. Det er favoritten, tross alt....

1 kommentar:

  1. Bra jobba! Utrolig hvor lenge sånne ting kan forbli på tankestadiet og så så kort tid det kan ta å faktisk få det fiksa :)

    SvarSlett