mandag 23. desember 2013

Kvelden før kvelden

Juletreet er på plass, pakkene også....Nå kan det snart bli morgen, synes Mr. Melkebart, som har vært borte og snust litt på pakkene allerede. Julepysjen har kommet på, den har forresten vært i bruk siden oktober, siden jeg var redd den skulle bli for liten til jul. Den er nesten for liten, det går så akkurat....


Fjorårets julegaver til barnehagepersonalet var en stor suksess. Det var ikke mange dagene jeg hentet Mr. Melkebart i barnehagen resten av vinteren, hvor jeg ikke så den ene eller den andre lua på det ene eller det andre hodet. Ikke rent lite praktisk at vi skiftet barnehage i vår, og dermed jeg dermed kunne gjenta gavene i år! 


Traveller's Hat er mønsteret, her strikket i forskjellige stripete utgaver. De som rakk å få sin før jul var fornøyde, siden jeg ikke rakk innom på fredag blir det noen som må vente til etter jul... Vel, man kan ikke rekke alt!

Kvelden før kvelden. Roen har senket seg. God jul alle sammen!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar