onsdag 9. oktober 2013

Restegarnsprosjekt?

Ja, det startet hvertfall som det....Jeg  fant en hel mengde Nepal-rester i en skuff, og kom på den smarte ideen om å hekle små lapper av dem. Så begynte jeg å hekle de sammen, og etter litt prøving og feiling ble det ganske så fint. Nå er alle restene brukt opp, og jeg har begynt på hele nøster i stedet.


Ikke bare det, jeg supplerte med noen ekstra farger da jeg var en snartur ute i dag, siden jeg har mye grå, brun og hvit Nepal i skuffen min, men lite andre farger.....Teppe skal det bli, men det er ikke i nærheten av å være nok lapper enda, hvertfall ikke hvis det skal få plass i TV-sofaen!

1 kommentar:

  1. Det er gjerne slik det går! Restegarnsprosjekter fører med seg mer garnkjøp, men da blir garnet til noe, og nye rester kan gi ny inspirasjon.

    Ha en strålende dag!

    Klem

    SvarSlett