fredag 9. november 2012

Strikke???

Det har blitt litt sånn "Strikke?? Hva er det??" de siste dagene. Sykdom hjemme og sykdom på jobb gir slitsomme dager, som ender med at man stuper i seng tidligere enn vanlig... I dag hadde jeg fri, og hadde så mange planer for fridagen. Men, forkjøla er jeg, og dagen ble derfor stort sett tilbragt på sofaen, i håp om å bli litt bedre før helgevakten! 
Strikking har det derfor blitt lite av denne uken. Men det mangler ikke på prosjekter og gode ideer, det tar bare litt tid før det blir ferdig!


Et par Marius-sokker ble derimot ferdige i løpet av uken. Det er farsdag på søndag, og her i huset finnes en snill, god pappa, som må gjøres stas på! Siden jeg ikke er hjemme søndag, så ble de kjapt tatt bilde av og pakket inn før mannen kom hjem, derfor ble det dårlige bilder i full fart. Det får holde. Sokkene er strikket i Perfect fra Sandnes, et godt, litt tykkere sokkegarn, og var derfor også rask strikk! Nå skal jeg pakke (strikke)vesken før helgevakten, lurer virkelig på hva jeg skal putte oppi.....

1 kommentar:

  1. Nå blir det spennende å se ka han strikker til deg på morsdagen ;) Kjempe fine sokker :) Likte godt fargene til herre.

    SvarSlett