lørdag 20. oktober 2012

Oxidize

Jeg har et favorittgarn, og det er Bugga! Av og til bare MÅ jeg åpne et hespe og strikke noe. Jeg har litt liggende, siden jeg bestilte en del da jeg var i USA i vår. Et hespe har en nydelig blågrå farge, og det ble hespet opp tidligere i uka. Mannen hadde nemlig reist bort i noen dager, og siden jeg oppdaget at det er lenge siden han fikk noe hjemmestrikket, var det på tide med mannestrikk!

Luen Oxidize er perfekt mannestrikk, hvertfall for mannen her i huset. Han er ikke så glad i sterke farger og mye dill-dall, så denne luen i en farge virket som en fin løsning.


Vrangmaskene gjorde meg egentlig veldig lite på denne lua, jeg er ikke veldig glad i strikke vrangt til vanlig, men her var det moro å se mønsteret vokse, derfor gikk det fort. Under et hespe gikk med, det vil si at jeg kan strikke en til! Den var nemlig veldig fin, og jeg er litt misunnelig på mannen nå....

3 kommentarer:

  1. Denne var utrolig fin, fargen også!

    SvarSlett
  2. Skikkelig stilig mønster! Og garnet er bare helt nydelig å strikke av:-)

    SvarSlett
  3. Bugga er jo en fryd å strikke med!! Det hjelper på vrangmaskene det også;) Så ut til å være en flott mannemodell ja!

    SvarSlett