fredag 28. september 2012

Orange!

Orange er ikke akkurat min farge, men det var likevel gøy å strikke noe i en knall farge! Og tykt garn og tykke pinner gjorde at det gikk fort også! Garnet fra forrige innlegg er nå brukt opp, og resultatet ble
ei lue og et par pulsvarmere.


Oransje er kanskje ikke fargen som passer best til en tradisjonell Marius heller, men det var det jeg var ikledd da bildene ble tatt for litt siden. Luen er Cordova, på litt tynnere pinner enn i oppskriften, da jeg ikke hadde så tykke pinner. Dermed ble den kanskje litt knapp, og jeg kunne sikkert laget den litt lengre og mer baggy.



Pulsvarmerne er Carsaig Mitts, som er enkel frem og tilbake strikk som sys sammen til slutt. Dette havner nok i gavekassen da jeg for lengst har innsett at jeg ikke strives så godt i slike knallfarger. Nesten litt synd...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar