mandag 13. august 2012

Sommerferie!

Mr. Melkebart og jeg har tilbrakt de siste dagene på Nordmøre, hos mormor og bestefar. Jeg har endelig litt fri og vi har jo til og med hatt litt sol! Vi har stekt pizza i steinovn, sett på traktorer og gravemaskiner, og i dag plukket vi villbringebær.




Av 1,3 kg villbringebær ble det flere glass nyrørt bringebærsyltetøy!




Mamma benytter sjansen til å utstyre meg med garn og prosjekter, siden hun fortsatt ikke kan strikke selv...
Garnet har jeg ikke prøvd før, ikke mønsteret heller. Mer om det kommer senere....


I morgen står ripsbuskene for tur, før vi etter hvert setter kursen nordover til Trøndelag igjen på onsdag! 

2 kommentarer:

  1. Nam! Det så utrolig deilig ut! Bringebær er min favoritt!

    SvarSlett
  2. Villbringebær er desidert det beste jeg veit!

    SvarSlett