tirsdag 10. januar 2012

Genseren min!

Da fikk jeg festet de siste trådene på genseren min, og den ble tatt på med en gang...litt kjølig i stua i dag! I høst strikket jeg denne genseren til mannen, etter oppskrift fra Garnstudio. Jeg var så fornøyd med både garn og oppskrift, at jeg ville ha en til meg selv også. Siden jeg strikket julegaver før jul ble den ikke startet opp før i romjula. Og nå er den ferdig!


Ikke verdens beste bilder, men de får duge i dag. Det er så grått og trist ute, at jeg ikke får til noe bedre.


Jeg brukte denne oppskriften, og strikket i Drops Lima, fargen er lyng, og jeg tror det første bildet har riktigst fargegjengivelse. Det gikk med ca 550 gram, jeg gjorde litt endringer underveis, blant annet la jeg opp litt mindre masker på vrangborden slik at den ikke skulle bli så vid. Og så droppet jeg knappene, synes den er fin som den er!

                                   

4 kommentarer:

  1. Veldig flott genser, og nydelig farge :-)

    SvarSlett
  2. For en reser du er med pinnene! Og jeg synes absolutt du skal oppgradere pinnene dine, knitpro pinnene er deilige å strikke med :) Deilig genser du har strikket deg :)

    SvarSlett
  3. Så fin genser :) og godt nyttår :)

    SvarSlett
  4. Nydelig genser da! Herlig farge! Og takk for besøket i bloggen min! :-) Ha en fin kveld! :-)

    SvarSlett