søndag 4. desember 2011

Strikk-innom- ønskeliste!

Hos Strikk Innom kan man lage ønskeliste og dermed ha sjansen til å vinne på julaften! Dette er min ønskeliste:

1. Kaunigarn EYC Rosa/lilla/sort
Kauni-garnet er nytt for meg, jeg har aldri strikket med det. Men jeg har sett mange fine sjal rundt om i bloggverdenen og kunne godt tenke meg å prøve selv!


Tenk deg et par sokker i disse herlige fargene!



Har heller aldri prøvd Malabrigo, og er alltid interessert i nytt garn i spreke farger!




Zauberball skal visst være et godt sokkegarn, kanskje en dag får jeg tid til å prøve??


Denne taler vel for seg selv, og bør nok finnes i enhver strikkers veske!



Sokkegarn fra Cascade, gode ullsokker får man aldri nok av!


En av mine favoritter innen sokkegarn og lageret trenger alltid påfyll!!

Det får bli min liste denne søndags formiddagen, en litt grinete Mr. Melkebart setter stopp her! Nå er det bare å håpe på at man har vinnerlykke!



1 kommentar: