onsdag 17. august 2011

Garn, garn og mere garn....

Tror det er på tide med en innkjøpsstopp! Garnlageret mitt har økt kraftig i løpet av våren og sommeren, av flere grunner....Drops-salg x 2 og opphørssalg hos en lokal garnbutikk, blant annet. Men, nå er det stopp!

Har nå hentet to pakker på posten, den ene med ny ladning fra Drops-salget i juli. Måtte legge inn en bestilling helt på slutten, da jeg jo gikk tom for garn til bølgeteppet mitt. Den andre var (dessverre) siste sending fra Sundara Yarn for denne gang. Hadde tre måneders abonnement, og så fornøyd som jeg har vært med garn og farger skal jeg ikke utelukke at dette kan gjenta seg i fremtiden!

Denne gangen fikk jeg disse to nydelige hespene:


Fargene er "Red Heirloom Tomato" og "Yellow Heirloom Tomato". Spesielt den røde er veldig intens!


Umulig å få det helt riktig på bilde, men rett og slett aldeles nydelig. Så var det bare å finne ut hva man skal bruke disse til da. Siden jeg ikke er noe sokkestrikker, så tenkte jeg spreke pulsvarmere til høsten, spesielt siden det nok blir mange og lange trilleturer så snart småen kommer!

Hva med disse, eller kanskje disse?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar